2012. május 18., péntek

SMINK...és egyebek

Jó reggelt!


Remélem te is jól ébredtél :)
Én már egész korán fent voltam...és most igen fáj a fejem...nem is tudom miért...nem vagyok egy fejfájós típus.Na mindegy. Ismered a Spotify nevű programot...én sem ismertem eddig, míg egy jó ismerősöm megmutatta, és azóta használom. Nagyon jó kis zenehallgató program....úgy érzem, hogy kinyílt a világ előttem, egyik előadóról lehet a másikra menni....most éppen Coldplay: Paradise megy. Jó kis szám. Várj csak linkelem neked :D : http://www.youtube.com/watch?v=cyoXP3w7dp4


csakhogy neked is jó hangulatod legyen :)


Mesélek mi is történt tegnap. Először is befejeztem az utolsó interjút...annyira manuális volt ez a munka, már vágyom valami új kreatív dolog létrehozására. 
Aztán elmentem venni pár kiegészítő arcfestéket...hogy nehogy a Gyereknapon derüljön ki, hogy upppssssz....nem tudom megfesteni ezt az arcot, mert elfogyott a festék  :D


Hát az a bolt....az én világom. Smink, ecsetek, csillámok, szemhéjpúderek, és minden, amit egy lány szerethet. El is időztem (természetesen Nővérem társaságában) egy ideig a boltban. :P
Kikérdeztük az eladót mindenről...szereztem is egy sminkiskola információs papírt. Alig vártam, hogy megnézhessem a neten. Hát.....nagy csalódás. Nem csak az árakban, amelyek mint tudjuk horribilisek, és kifizethetetlenek, hanem a feltöltött munkák sem voltak olyan fényesek. Design smink és arcfestés név alatt olyan munkákat tettek fel, amelyek semmiben sem különböztek azoktól az arcfestésektől, amiket én szoktam csinálni gyereknapon. Úgyhogy eldöntöttem, hogy nem fogok elmenni rá...inkább majd magam képzem magamat. :D Már találtam is egy jó kis oldalt. 


Ja és ez inkább lányoknak szól :P szóval a sminkbolt ahol jártam az Ó utcában van: KRAYOLA nevet viseli. Egy igazi külön világ....érdemes egyszer elmenni, nem drágább mint a Rossmann, de mestersminkeket forgalmaz. Tegnap vettem egy szemhéjtust...no de nem akármilyent. Vizes alapú, nem kenődik el és ecsettel tudom felvinni. Természetesen igényel egy kis gyakorlást, hogy a vonal egyenes és pontos legyen. Jó ha nem pislogsz közben. Ja és ne is trüsszents :D:D:D


Komolyan szólva igen jó festék, és a legjobb, hogy már most látom, hogy nagyon nagyon sokáig elég lesz. 
Nos a mai napon szerveznem kell a Gyereknapot....már egész jól összeállt, és izgalmasnak ígérkezik. Ja csak el ne felejtsem....pantomim kesztyű.....listák....stb. 
Remélem neked is jó lesz a mai napod....és sokat fogsz mosolyogni :D
Küldök egy mosolyt én is NEKED:
EGY SZÁL VIRÁG NEKED HOGY JÓ NAPOD LEGYEN !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése