2011. szeptember 27., kedd

SOS!!!

Kedves Olvasóm!

A mai napomat nem sorolnám a legjobb napok közé. Úgy érzem, ma igazán a peches emberek közé sorolhatom magam....így mostmár egy kicsit meg tudom érteni őket...miért olyan szomorúak mindig....bár én egy cseppet sem szomorodtam el, csak folyton annyit mondok.....NEM IGAZ, ILYEN NINCS.....de mégis...hogy tovább ne csigázzalak inkább leírom hogy mitörtént.

Az egész azzal kezdődött, hogy festés van nálunk. Az egész nappali tele van szekrénypolcokkal, amelyekből ronda nagy csavarok és szögek állnak ki. Miközben siettem, hogy lefénymásoljam a tanáromnak az angol könyvemet, jól belerugtam az egyikbe. Iszonyatosan fájt. De mivel siettem, nem is törödtem az egésszel. Csak most délután láttam meg, hogy szétszakadt a lábam, és vérzik :( ez aztán a pech....de még nincs vége

Bementem a fősulira szakmai angolra. Sajnos a mi kis jó tanárunk hiányzik, így egy másik csoportba kellett mennem. Legalább 15x ránéztem az órámra....mintha örökkévalóságig tartott volna az óra. A tanár nő pedig csak a tudással rendelkezett....a kiejtéssel sajnos nem. Nagyon vicces volt hallgatni, ahogy fonetikusan jöttek ki az angol szavak a száján. 

Mondhatom igazán felüdülés volt a délután, amikor is találkozóm volt az új angol tanárommal. (mindent a nyelvvizsgáért....:P)
Nos míg vártam, hogy oda érjen, a Deákon ücsörögtem egy asztalnál a Caffé Heaven kiülős részén.

Hirtelen a semmiből ott termett egy hatalmas RTL klub-os kamera, egy mikrofon, három fiatal sráccal. Jaj...meg se tudtam szólalni. Már azt hitték hogy nem vagyok magyar....lehet hogy jobban jártam volna, ha tényleg eljátszom a külföldit.... :)

Megkérdezték mi a véleményem a népszámlálásról.....Nos az igazat megvallva - azon kívül hogy tudom, hogy lesz, semmit sem tudok/tudtam róla - mondtam nekik hogy nincs tv-ém, nem hallgatok rádiót (ember vagyok én? :) annyira nem foglalkoztatnak ezek a dolgok) szóval nem tudok nekik sokat mondani.

Szerintem mindenki ezt mondhatta nekik, mert nagyon erősködtek, hogy felvehessenek. Nos nem tudtam
mit tenni....beszéltem.....amit tudtam.....de szörnyű volt. Egy ép-kézláb mondat sem jutott az eszembe, pedig nem vagyok egy buta ember. A végén, már befogtam a mikrofont, és mondtam, hogy csak vágjanak ki engem a filmbő.......azt mondták nekik csak egy mondat kell (remélem volt benne legalább egy érthető :P)

Szóval.....ha véletlenül egy ilyen Népszámlálással kapcsolatos műsorra tévedsz a tv-ben, akkor .....NE NÉZD MEG.....mert nagyon GÁZ VAGYOK BENNE....ha nevetni akarsz....akkor megengedem....persze nem tudom, hogy bele-vágtak-e egyáltalán :D

KÖSZI

Ui: a peches napnak még nincs vége. 
A blogger nem enged képet feltölteni az oldalamra.....pedig még alig töltöttem fel képet.....de mostmár új emailcímet sem enged csinálni.....nem értem.....azt írja folyamatosan, hogy GYEREK VAGYOK, pedig már rég nem vagyok az :D :D :D 
Nincs mit tenni, túlélem a MÁT, és holnap SZERENCSÉS leszek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése