2011. szeptember 25., vasárnap

Mi történt?

Ó annyi minden történt a héten, amit le szerettem volna írni....de valahogy sehogy sem tudtam időt szakítani. Szinte minden este csak bezuhantam az ágyba, és aludtam....esetleg megnéztem, hogy történt-e valami Fészen :D


Rengeteg dolog történt...csak nagy vonalakban leírok párat, ami még eszembe jut....


Készítettem egy új kisfilmet....egy mese, rá rajzfilm....úgy érzem új  korszak következett be filmvágó életemben :)


Tegnap gyereknap volt Pomázon, ahol mint Palánta jelentünk meg. Végre megint hódolhattam szenvedélyemnek, és arcot festhettem. Igaz csak bohócokat...azért ez is izgalmas volt. Mivel elfogyott a fehér festék és Robi (alias Szomori) arcának nagy részét fehér festék fedte....nos ami fehér volt, most sárga lett, és rájöttem hogy így sokkal cukibb...asszem marad ez a változat máskor-ra is....szerintem az összes brazil megirigyelte volna az arcát :D....
A gyereknapon volt bohócdarab, táblarajz, zene ......és soksok palancsinta :D a legjobb az volt, hogy nem kellett megszenvedni a palacsintáért, csak enni. Mivel ha nekilátok sütni, biztos hogy ott állok egy órát....mindenem palacsinta szagú lesz...és körülbelül 1 db-ot tudok enni, mivel az elkészültek azon nyomban elfogynak......


Tegnap előtt: pénteken....kint zenéltünk a Deák-téren.
A 4D Újdimenzió zenekarunk egy része kiment az utcára zenélni az embereknek, és beszélni Istenről, és Jézus Krisztusról. Sokan megálltak, hallgatták, fotóztak, kameráztak.
Csodálatos volt, hogy úgy tudtunk ott is zenélni, mint ahogy a gyülekezetben szoktunk.
Történt egy csoda is:
Egy lány sokáig ült az egyik padon. Hallgatta a zenét. Majd odajött hozzánk, és azt mondta, hogy az alatt a szám alatt, amit éppen játszottunk teljesen elmúlt a hasfájása. Ez csoda. Gyógyulás. Látni kellett volna az arcát, azt az örömet, amivel mondta, hogy mi történt vele.....
Alig várom a következő ilyen alkalmat....nagyon élveztem...szóval ha netalán arra jársz pénteken...lehet hogy találkozunk... :D
Most ennyi....majd még írok...mert hát velem mindig történik valami vicces is.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése