2011. szeptember 25., vasárnap

Így szép az élet

Tényleg, nincs olyan hét, amikor ne történne valami vicces....az élet már csak ilyen....de talán jobb is így :)
Tehát jöjjenek a sztorik:


Első:


Nővéremmel éppen egy lánybulira mentünk....inkább siettünk, hogy kiérjünk a tőlünk egy buszmegállóra levő Blahára....
Már nagyon szomjas voltam, és elővettem a táskámból egy kis 2,5 dl-es műanyag üveget, amit még reggel ásványvízzel töltöttem meg. Ahogy le akartam csavarni a kupakját...egyszer csak egy hatalmas robbanást hallottam, a kupak pedig kirepült a kezemből....föl az égbe, és valahol 5 méterre tőlünk landolt a földön. Nagyon megijedtem, de egyben vicces is volt, mintha egy pezsgő dugója robbant volna ki. Ilyet még nem tapasztaltam hogy az ásványvíz is robban.... :) Persze a körülöttünk állók mind nevettek...és mi is.


Második:


Tegnap ismét hoztam a formám.....kimentünk Pomázra, ahol - egy túl korai, vagy inkább megkésett - gyereknapot tartottak (ezt már sosem tudjuk meg:).
Egy vékony lila virágos nadrágban, hozzá fehér ujjatlanban, és egy fekete balettcipőben mentem. Gondoltam ez így jó lesz. Már lassan véget ért a program, mikor egy lépés után azt éreztem, hogy valami nem stimmel. Mintha gumipapucsban lennék...olyan minta elhagytam volna a cipőm...lenéztem....és valóban majdnem elhagytam a cipőm talpát :)
Mit volt mit tenni....sajnos :D ....új cipőt kellett venni....kaptam is egy jól kinézőt....olyat amit most minden boltban árulnak(olyan kamásli szerűt)
Utána öcsémnek vettünk egy tál főzeléket. Miközben sorban álltunk a főzelékfalónál az előttünk levő apuka véletlen leejtette a mobilját....ami nagy csörömpöléssel darabokra esett....gyorsan segíteni akartam....lehajoltam hát a hátlapért....de ahogy fel akartam venni....egyszer csak kiugrott a kezemből és még messzebbre repült (vagyis ahelyett hogy felvettem volna...még messzebbre dobtam).
Másodszorra már sikerült megfognom a kis fémdarabot, és visszaadni gazdájának....mindenki nevetett...a tulajt is beleértve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése