2011. szeptember 19., hétfő

...Ilyen nincs ....2. felvonás

Általában szeretem a hétfőket, de ez a mai különösen fárasztó volt. Ugyanis stúdióztunk. És az nagy koncentrációt igényel.
Végre eljött a délután......és....mehettem orvoshoz :)


Ugyanis rettenetesen köhögök, és holnap egy VIP fogadásra kell mennem. Nos nem lehet, hogy két kézfogás között nagyokat köhögök a kezembe, aztán széles mosollyal újra nyújtom valakinek a kezem.... kicsit rosszul érezném magam....
Már azt hittem hogy kigyógyultam a hörgő gyulladásból....most mégis ismét meglátogattam a gégész nénit :(


Szörnyű volt, ahogy lenyomta a torkomon azt a kis tükröt, hogy megnézze mi is van bent..... nem láthatott túl sok jót, mert ismét antibiotikumot kaptam.


Na mindegy, ezt is túl éltük.
Ez után jött a jobb rész....a gyros.


Egyébként szerintem nincs olyan magyar ember, aki ne olvasná a gyros-t gyors-nak :)
Ez csak akkor baj ha egy kínai gyors büfé áll egy gyros-os mellett. És az ember összetéveszti a kettőt...


Szerencsére mi nem tettük....de megvettük a gyros-okat.
Leültünk. Szépen sütött a nap. Meleg volt. A hely tökéletes volt arra, hogy kényelmesen elfogyasszuk az 580 ft-ért megszerzett élelmünket. 
Azt hittem hogy minden zökkenőmentes lesz.....egy ideig. Aztán jöttek a darazsak.


Lehet hogy ez volt az üzlet tulaj taktikája, hogy gyorsan cserélődjenek a helyek a gyors étkezdében....nem tudom. De azt igen, hogy ismét csak az én gyros-om kellett a darazsaknak. Pedig ott volt még az enyémen kívül még másik kettő is. Nem értem, de mindig utolérnek ezek a vicces helyzetek. Fáradságos és hosszadalmas küzdelem után én győztem....
Ja...és szerencsére nem én sikítottam a darázstól, hanem a nővérem :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése